Poznań jako centrum rozwoju umiejętności sprzedażowych – przegląd najnowszych szkoleń


Na przestrzeni ostatnich lat proces sprzedaży uległ dość znaczącym zmianom. Klienci są bardziej wymagający, świadomi, chcą jak najszybciej znaleźć produkt spełniający ich oczekiwania. Wiele transakcji zawieranych jest nie w sklepach stacjonarnych, a internetowych. To sprawia, że handlowcy i pracownicy biur obsługi muszą mieć nowe umiejętności. Zdobędą je podczas nowoczesnych szkoleń, na przykład tych, z których możemy skorzystać w Poznaniu.

Dlaczego właśnie Poznań?

Szkolenia sprzedażowe można znaleźć w ofertach firm szkoleniowych w całej Polsce. Dlaczego to Poznań cieszy się tak dużą popularnością i warto wziąć pod uwagę dokształcanie w tym miejscu? Przede wszystkim jest to jedno z większych miast Polski, przyciąga turystów, inwestorów z kraju i zagranicy. Doskonale rozwija się logistyka, technologia i branża usługowa, stąd rośnie zapotrzebowanie na specjalistów od sprzedaży. To z kolei skłania firmy szkoleniowe do otwierania ośrodków, które pomogą kwalifikacje z tego obszaru zdobyć. Jedną z nich jest Warto Szkolić, swoją ofertę kieruje do pracowników różnych działów, w tym tych, którzy zajmują się sprzedażą i są na pierwszej linii kontaktu z klientem.

Jakie szkolenia sprzedażowe wziąć pod uwagę?

Szkolenia wartoszkolic są zróżnicowane, aby każdy, kto chce podnieść swoje kwalifikacje, znalazł to, co jest mu potrzebne. Ponadto są prowadzone stacjonarnie i online, dlatego zamieszkanie w innym niż Poznań mieście nie jest przeszkodą. Jakie kursy związane ze sprzedażą są najpopularniejsze?

  1. Jak poprawić wyniki sprzedażowe?

Podczas zajęć nauczymy się lepiej rozumieć potrzeby klientów, dowiemy się, w jaki sposób podnieść standardy pracy i szybko reagować na zmiany rynkowe. Zdobędziemy wiedzę na temat tego, jak dobierać strategie sprzedażowe, by jak najlepiej wykorzystywać dostępne zasoby.

  1. Negocjacje zakupowe i sprzedażowe

Umiejętność negocjowania jest potrzebna i podczas kontaktu z klientem detalicznym i wtedy, kiedy w grę wchodzą większe kontrakty. W trakcie szkolenia dowiemy się, jak identyfikować potrzeby, wyznaczać cele i tworzyć argumentację, by wynegocjować jak najlepsze dla nas warunki.

  1. Udzielanie wsparcia posprzedażowego

W wielu przypadkach na sprzedaży produktu bądź usługi kontakt z klientem się nie kończy. Serwis i wsparcie techniczne ma rozwiązywać problemy, a przy tym pomóc w budowaniu pozytywnych i długofalowych relacji z klientem. Podczas tego szkolenia możemy dowiedzieć się, w jaki sposób to zrobić, by działania były efektywne.

  1. Szkolenie sprzedażowe

Jest to szkolenie prowadzone online, więc może zapisać się każdy niezależnie od miejsca zamieszkania. To odpowiednia propozycja dla osób, które dopiero rozpoczynają pracę w charakterze handlowca lub doradcy klienta. Uwzględnia rozwój umiejętności sprzedażowych, budowę relacji, czy zrozumienie potrzeb konsumenta. Ponieważ przekazywana wiedza uwzględnia dobór sprzedaży do zmieniających się warunków, kurs może być też propozycją dla bardziej doświadczonych pracowników.


Oceń: Poznań jako centrum rozwoju umiejętności sprzedażowych – przegląd najnowszych szkoleń

Średnia ocena:4.56 Liczba ocen:20