W Poznaniu zbliża się otwarcie wyjątkowej kampanii artystycznej pod nazwą „Wrażliwcy _kultura bez barier”. Wernisaż zaplanowano na 15 kwietnia, a jego celem jest promocja empatii oraz integracji społecznej. Prace, które będzie można zobaczyć, są efektem twórczości uczniów z Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niewidomych oraz Ośrodka dla Dzieci Niesłyszących. Ekspozycje będą miały miejsce zarówno w Galerii Posnania, jak i na ekranach przystankowych w całym mieście.
Kampania, której organizatorem jest Fundacja In_Spire, ma na celu przełamywanie barier społecznych i mentalnych w dostępie do kultury. Prace artystyczne inspirowane twórczością Jana Brzechwy nie tylko promują młode talenty, ale również skłaniają do refleksji nad wyzwaniami, z jakimi na co dzień borykają się osoby z niepełnosprawnościami. Inicjatywa zyskała wsparcie ze strony miasta, które objęło projekt patronatem honorowym oraz częściowo go sfinansowało.
Ekspozycje zaplanowane są na różnorodnych nośnikach, co dodatkowo zwiększa ich zasięg. W szczególności warto zwrócić uwagę na wystawę sztuki, która połączy się z wydarzeniem motoryzacyjnym podczas Motor Show 2025, odbywającym się w terminie od 24 do 27 kwietnia. Dodatkowo prace będą miały swoje miejsce na Lotnisku Poznań-Ławica, co z pewnością przyciągnie uwagę mieszkańców oraz turystów. Więcej szczegółów na temat kampanii można znaleźć na stronie projektu.
Źródło: Urząd Miasta Poznań
Oceń: Nowa kampania „Wrażliwcy _kultura bez barier” w Poznaniu
Zobacz Także