W dniu 24 listopada 2025 roku odbędzie się webinarium dotyczące inwentaryzacji w instytucjach kultury, organizowane przez Wielkopolską Bibliotekę Publiczną oraz Centrum Animacji Kultury w Poznaniu. Szkolenie skierowane jest do bibliotekarzy z bibliotek publicznych województwa wielkopolskiego. Uczestnicy zyskają szansę na pogłębienie swojej wiedzy oraz zdobycie praktycznych umiejętności w tym zakresie. Podczas wydarzenia poruszone zostaną kluczowe aspekty związane z prawidłowym przeprowadzeniem inwentaryzacji.
Spotkanie online, które potrwa od godziny 10:00 do 13:00, będzie miało formę webinaru organizowanego przez platformę clickmeeting. Uczestnicy otrzymają odpowiedni link do zalogowania się do wirtualnego „pokoju spotkania”, a w trakcie szkolenia będzie możliwe zadawanie pytań za pośrednictwem czatu. To doskonała okazja dla wszystkich, którzy mają na co dzień do czynienia z inwentaryzacją, aby zaktualizować swoją wiedzę oraz zweryfikować stosowane metody.
Program szkolenia obejmuje szereg tematów, które pomogą uczestnikom zrozumieć kluczowe elementy inwentaryzacji. W trakcie zajęć omawiane będą m.in. cele i rodzaje inwentaryzacji, metody jej przeprowadzania, terminy oraz odpowiedzialność związana z tym procesem. To wydarzenie poprowadzi Ewa Ostapowicz, ekspertka w dziedzinie finansów i rachunkowości instytucji kultury, która podzieli się swoim doświadczeniem oraz wiedzą. Udział w szkoleniu jest bezpłatny, a zapisy będą przyjmowane do 21 listopada 2025 roku.
- Data: 24 listopada 2025 r.
- Czas: 10:00 – 13:00
- Forma: online (clickmeeting)
- Zapisy: do 21 listopada 2025 r.
W celu zapisania się na szkolenie, uczestnicy powinni wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny w zasobach organizatorów. W razie pytań, można kontaktować się z Katarzyną Smorowińską, której dane kontaktowe są publicznie dostępne. To niepowtarzalna okazja, by poprawić swoje umiejętności w obszarze inwentaryzacji i wesprzeć działalność kulturalną w regionie.
Źródło: Wojewódzka Biblioteka Publiczna w Poznaniu
Oceń: Szkolenie z zakresu inwentaryzacji w instytucjach kultury
Zobacz Także


