Urząd Miasta Poznania informuje o zmianach w zasadach obsługi klientów w okresie świąteczno-noworocznym. W Wigilię, 24 grudnia, większość jednostek będzie nieczynna, z wyjątkiem Urzędu Stanu Cywilnego, który będzie pełnił dyżur. Po świętach, mieszkańcy mogą skorzystać z normalnych godzin pracy urzędów, jednak konieczne jest dokonanie wcześniejszej rezerwacji wizyty.
Zgodnie z ogłoszeniami, we wtorek, 24 grudnia, większość jednostek Urzędu Miasta pozostanie zamknięta. Wyjątek stanowi Urząd Stanu Cywilnego, który przyjmuje mieszkańców w godzinach 8:00-12:00 w celu rejestracji zgonów. Z kolei od 27 do 31 grudnia, urząd będzie czynny w standardowych godzinach, jednak przed wizytą zaleca się dokonanie rezerwacji.
W tej samej kwestii, Zarząd Transportu Miejskiego oraz Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne pracować będą w skróconych godzinach w Wigilię i Sylwestra. Obydwie instytucje zapewniają dostęp do Punktów Obsługi Klienta, które będą otwarte w określonych godzinach. Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie oraz Poznańskie Centrum Świadczeń również dostosują swoje godziny pracy, zamykając swoje placówki 24 grudnia, ale pozostając otwarte w normalnych godzinach w pozostałe dni okresu świątecznego.
Również inne jednostki miejskie, takie jak Zarząd Dróg Miejskich oraz Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego, wprowadzą zmiany w swoich godzinach pracy, szczególnie 24 i 31 grudnia. Mieszkańcy proszeni są o zaplanowanie wizyt w urzędach oraz korzystanie z udostępnionych usług, uzgadniając terminy wizyt z wyprzedzeniem, aby uniknąć nieprzyjemnych niespodzianek w czasie intensywnego okresu świątecznego.
Źródło: Urząd Miasta Poznań
Oceń: Zmiany w obsłudze klientów Urzędu Miasta Poznania w okresie świątecznym
Zobacz Także